یه نکته

دخترآفتاب

سلام من این وبلاگ رو واسه تموم دختران ایرانی تهیه کردم که مثل خورشید توی هفت آسمان خدامی درخشند

یه نکته

سلام دخترآفتاب:

یه ذکری یادم اومد گفتم واسه شماهابنویسم اگه بعد نمازیومیه قبل از برگردوندن پاهابگین(استغفرالله الذی لااله الا هوالحی القیوم ذوالجلال والاکرام واتوب الیه)اگرم روزانه این ذکررو تکرار کنین باعث بخشش چهل گناه کبیره میشه_التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

آجیت
ساعت17:02---22 فروردين 1391
سلام.
وبلاگت خیلی قشنگه
خودتم ماهی... آجی مهربونم خیلی دوست دارم. سعی میکنم عوض شم. عوض شدن سخته ولی میشه...
تو علت ناراحتی های نو درک میکنی؟؟؟
امیدوارم درکم کنی. آخه من هیچ وقت فهمیده نشدم از طرف هیچ کس. هیچ کس به مشکلات روحیم بها نداد. امیدوارم تو بتونی منو بفهمی. موفق و سربلند باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:41 ] [ shiva ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::